Potrošač je najveći investitor, a opet najslabiji učesnik na tržištu. Ovde možete pročitati naša saopštenja, kao i kampanje u kojima zastupamo kolektivne interese potrošača.
  • March 23, 2016 Kampanje

    "Izbori se da znaš"

    Asocijacija potrošača Srbije –APOS  učestvovala u kampanji ’’Izbori se da znaš’’

  • June 8, 2015 Kampanje

    APOS @ "Zelena nedelja"

    Učesnici seminara imali su priliku da se upoznaju sa regulativama i standardima EU iz oblasti zaštite životne sredine i recikliranja. Predstavljena su im i praktična rešenja kao i primeri dobre prakse iz EU i Vojvodine koji se mogu primeniti u njihovim školama.

  • April 15, 2015 Kampanje

    Ko plaća naknadu za odvodnjavanje

    Država je dužna da pre uspostavljanja nameta građanima objasni u šta će se tačno taj novac ulagati.

  • April 8, 2015 Kampanje

    Držite kapsule deterdženta što dalje od dece

    Preko 16 000 slučaja  izloženosti ljudi (uglavnom dece) hemikalijama iz kapsula deterdženta za pranje veša godišnje na svetskom nivou.

  • March 16, 2015 Kampanje

    15. mart: Za zdravu i bezbednu hranu

    Potrebna svetska konvencija za zaštitu i promociju zdrave ishrane? Svet se suočava sa velikom zdravstvenom krizom.

  • February 26, 2015 Kampanje

    Dimničarina - zašto je plaćamo?

    Potrošači kao korisnici usluga treba da budu upoznati o tome kuda ide njihov novac, kao i kakva je i čemu služi usluga koju plaćaju. Pružanje svih usluga se kroz Zakon o zaštiti potrošača definiše kao i u bilo kom drugom primeru - kroz prava i obaveze između potrošača i trgovca.

  • February 18, 2015 Kampanje

    Deca moraju da žive u netoksičnom okruženju

    Tražimo unapređenje i način informisanja potrošača o prisustvu štetnih hemijskih supstanci u proizvodima koje kupuju

  • February 16, 2015 Kampanje

    Sve manje lekova u kutiji?

    Pojeftinjenje lekova će sigurno obradovati pacijente, ali se postavlja pitanje da li će farmaceuti smanjiti broj tableta u kutiji?

  • January 19, 2015 Kampanje

    Švajcarski franak – kako do rešenja

    Neke zemlje u okruženjupropisale su metodologije određivanja fiksnog dela kamate na temelju početne kamatne stope iz ugovora i za sve ostale postojeće kredite

  • January 14, 2015 Kampanje

    Pravo na pijaću vodu

    Primenom naših zakona i međunarodnih smernica personalizovala bi se odgovornost za pojave nekontrolisanih seoskih vodovoda i dugogodišnje neispravne vode za piće u mnogim mestima

  • January 5, 2015 Kampanje

    „Targetiranje" dece putem reklama

    Mnogi roditelji nisu svesni da su njihova deca meta reklama za brzu hranu.

  • October 21, 2014 Kampanje

    Ne bacaj hranu – baci lošu naviku

    Bez obzira na visoke cene hrane kod nas, svedoci smo svakodnevnih velikih količina bačene hrane, naročito hleba

  • October 16, 2014 Kampanje

    SMS pecanje

    Potrošačima koji su nedavno „naseli" na prevaru sms porukom „javi se hitno" i potrošili impulse na nepoznat broj iz inostranstva, neodgovorno je prebaciti da su naivni

  • October 1, 2014 Kampanje

    Porez – tražimo kvalitet za cenu

    Povećanje nameta ne prati podizanje kvaliteta

  • October 1, 2014 Kampanje

    Solarijum za maloletne

    Zaposleni u salonima lepote, istine radi, nemaju zakonsko pravo da od potrošača zahtevaju legitimisanje uz ličnu kartu.