Potrošač je najveći investitor, a opet najslabiji učesnik na tržištu. Ovde možete pročitati naša saopštenja, kao i kampanje u kojima zastupamo kolektivne interese potrošača.
  • October 16, 2014 Kampanje

    SMS pecanje

    Potrošačima koji su nedavno „naseli" na prevaru sms porukom „javi se hitno" i potrošili impulse na nepoznat broj iz inostranstva, neodgovorno je prebaciti da su naivni

  • October 1, 2014 Kampanje

    Porez – tražimo kvalitet za cenu

    Povećanje nameta ne prati podizanje kvaliteta

  • October 1, 2014 Kampanje

    Solarijum za maloletne

    Zaposleni u salonima lepote, istine radi, nemaju zakonsko pravo da od potrošača zahtevaju legitimisanje uz ličnu kartu.

  • October 1, 2014 Kampanje

    Prava potrošača u školama

    Primenom člana 16, novog Zakona o zaštiti potrošača po prvi put se stvaraju zakonski uslovi obrazovanja učenika o potrošačkim pravima u osnovnim i srednjim školama u Srbiji.

  • September 23, 2014 Kampanje

    Reklama - ne, hvala!

    Timovi stručnjaka koriste se socijalnim, ekonomskim, pa i emotivnim aspektima potrošačkih navika. Trgovcima je svejedno da li je potrošač saglasan ili ne.

  • September 18, 2014 Kampanje

    Ko nam drži daljinski upravljač?

    Pretplata se za razliku od prethodnog perioda sa računa za struju prenosi na posebne uplatnice i kako najavljuju nadležni neće biti veća od 500 dinara.  Koliko se pitamo za kvalitet onoga što plaćamo?

  • September 1, 2014 Kampanje

    Cena ne sme da ošteti proizvod

    Kupite nameštaj ili belu tehniku, a na površini ostane uspomena od poderanog papira, kao posledica zalepljene cene čvrstim lepilom.